جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۲۸:۵۷

سنگین ترین شناور جهان آزمایش می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: سنگین‌ترین شناور لوله گذار جهان با قابلیت جابه جایی سکوهای نفتی آزمایش‌های دریایی خود را آغاز می‌کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، مالکِ سوئیسی شناور لوله گذار موسوم به Pioneering Sprit از انجام آزمایش‌های دریایی این شناور در ماه آگوست سال جاری میلادی خبر داد. بر همین اساس، قرار است این شناور «آزمایش جابه جایی و نصب» سکوهای نفتی را با هدف آزمودن سیستم جبران سازی حرکت بعنوان ویژگی اصلیِ آن و به حداقل رساندن آسیب ها در جابه جایی و بلند کردن سکوها در مناطق مختلف دریایی انجام دهد.


بر اساس این گزارش مالک شناور لوله‌گذار برای انجام «آزمایش جابه جایی و نصب»، سکوی شمال غربی هوتن با وزن پنج هزار و 500 تن را خریداری کرده است. این گزارش در ادامه افزود: پس از انجام آزمایشِ مذکور، شناور Pioneer Spirit به واحد تولیدیِ شمالِ فراساحل Repsol خواهد رفت تا خدمات جابه جایی را بار دیگر بیازماید و سپس برای نصب چهار میلۀ بالابرنده در پانتون‌های (اسکله های شناور) خود به روتردام باز می‌گردد تا بتواند در سال آینده سکوی Brent Delta متعلق به شرکت هلندی شل را جابه جا کند. تحلیلگران معتقدند با وجود این شناور دیگر نیازی به جداسازی قطعات سکوهایی نفتیِ نصب شده در دریا برای جابه جایی آنها نیست و 12 میلیارد دلار برای صنعت فراساحل ذخیره خواهد شد.



  کد خبر : 2113
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :